Samochody demonstracyjne bardzo często służyły tylko na jednym pokazie, lub kilku jeśli były one zapowiedzią nowej serii lub demonstratorem technologicznym, po których były one magazynowane przez nierzadko bardzo długi czas. Ich zabezpieczenie i konserwacja były jednak w dalszym ciągu bardzo ważne, na wypadek przeznaczenia konkretnego samochodu do dalszego użycia lub udziału w pokazach samochodowych.
Lekkie pokrowce do pojazdów
Samochody garażowane nadal były narażone na uszkodzenia, gdyż producencki lakier używany do malowania ich karoserii należał do tyle imponujących wizualnie co delikatnych, i bardzo łatwo ulegał zarysowaniom po zakurzeniu. Wilgoć również była czynnikiem bardzo szkodliwym dla samochodów prototypowych, więc ze względu na dużą ilość możliwych uszkodzeń, każdy garażowany samochód był zakrywany pokrowcem ochronnym na czas postoju. Podczas gdy standardowe pokrowce do auta, używane przez wielu kierowców na całym świecie należały do bardzo prostych akcesoriów, będąc często płachtami z syntetycznego materiału, nasze pokrowce należały do nieco bardziej rozbudowanych, nie tylko chroniąc pojazd ale również umożliwiając jak najdłuższe utrzymanie idealnego wyglądu fabrycznego. Każdy pokrowiec był regulowany w bardzo dużym stopniu, tak by całkowicie osłaniać samochód, i posiadał szczelne zapięcia, zapobiegające gromadzeniu się kurzu na samochodzie, ale również osłaniające przed wilgocią, mogącą być przyczyną powstawania korozji na podwoziu czy mniej zabezpieczonych elementach wewnętrznych. Sam pokrowiec był wykonany z tworzywa odpornego na wysokie temperatury i całkowicie wodoszczelnego, umożliwiając garażowanie samochodu zarówno na zewnątrz, na miejscu parkingowym, jak i w wyznaczonym garażu. Tworzywo do pewnego stopnia osłaniało również przed fizycznymi uszkodzeniami i zarysowaniami, i należało do dość trudnych materiałów do rozerwania czy nawet rozcięcia.
Pokrowce były o tyle wygodne w użyciu, iż można było dopasować ich rozmiar do wymiarów dowolnego samochodu osobowego, za pomocą wygodnych ściągaczy. Można było również spotkać pokrowce przeznaczone do konkretnego modelu samochodu. Były one zazwyczaj bardziej sztywne niż uniwersalne odmiany, dopasowane kształtem do karoserii pojazdu do którego miały być używane. Posiadały jednak wszystkie zalety uniwersalnych modeli. Przydatne były szczególnie właścicielom i pracownikom salonów samochodowych chcących zabezpieczyć pojazdy na postoju zewnętrznym, aczkolwiek ich skuteczność doceniał każdy kierowca, dbający o stan pojazdu.